Nowa kampania firmy Gerber
ALICJA TEBIN • dawno temu
17 września ruszyła nowa kampania reklamowa GERBER. Jest to kampania wspierająca wszystkie produkty z portfolio tej marki, w tym nową linię produktów ekologicznych GEBRER BIO, której dedykowany jest oddzielny spot. Kampanię przygotowała agencja Legend Group.
Kampania utrzymana jest w konwencji filmowej a jej bohaterami są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Mali poszukiwacze przygód, „polują” na smakołyki GERBER, które dają im energię potrzebną do odkrywania świata. A ich rodzice wprowadzając ich w kolorowy świat smaków GERBER zapewniają im zdrowy start w przyszłość.
Kampania TV ma wiele formatów spotów reklamowych, które emitowane będą w takich stacjach jak TVN, TVP, Polsat oraz At Media.
Spoty telewizyjne są elementem szerszego wsparcia produktów GERBER, które obejmuje też działania reklamowe w Internecie oraz w prasie parentingowej i kobiecej. Reklamy prasowe pojawiają się w trzech odsłonach filmowych, w których w rolach głównych występują mali poszukiwacze przygód.
- Rok 2009 to bardzo ważny rok dla marki GERBER. W maju wprowadziliśmy aż 17 nowych produktów – linię GERBER BIO. W lipcu pojawił się unikalny na polskim rynku produkt – Paróweczki drobiowo-cielęce GERBER dla dzieci powyżej 1. roku życia. Kampania, która właśnie ruszyła jest elementem szeroko zakrojonych działań promujących zarówno nowości jak i znane już rodzicom produkty GERBER. Wybraliśmy unikalną koncepcję kampanii, której bohaterami są mali poszukiwacze przygód, aby podkreślić, że odkrywanie przez maluchy różnorodnych smaków i konsystencji może być równie pasjonujące jak odkrywanie przez nie tajemnic otaczającego świata - powiedziała Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów
w Nestlé Nutrition.
Zobacz również: Jakie herbaty ułatwiają odchudzanie?
Zarówno w spotach jak i w pozostałych materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
Dodatkowo we wrześniu rusza nowa, zupełnie odmieniona strona internetowa GERBER dostępna pod adresem www.gerber.pl. Stronę przygotowała agencja Netizens.Po stronie Nestlé Nutrition za kampanię odpowiada Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Marka GERBER – informacje dodatkowe
Marka GERBER istnieje od 1928 roku. Założyciel marki, Daniel Gerber, zainspirowany przez swoją żonę Dorothy, opracował jako pierwszy na świecie sposób przygotowywania przetworów warzywnych dla maluchów. Obecnie GERBER wytwarza blisko 190 różnych produktów żywnościowych dla dzieci, z etykietami w 16 językach. Produkty te dystrybuowane są do 80 krajów na świecie.
W 1992 roku GERBER rozpoczął działalność w Polsce przejmując firmę Alima, która od 1968 roku produkowała słynne soczki Bobo Frut. Tak powstała Alima-Gerber produkująca w Rzeszowie żywność dla niemowląt i małych dzieci.
We wrześniu 2007 roku marka GERBER została zakupiona przez firmę Nestlé – największego producenta żywności na świecie. We wrześniu 2007 roku powstała nowa spółka Nestlé w Polsce – Nestlé Nutrition, która jest odpowiedzialna za produkty dla niemowląt i małych dzieci. Włączenie marki GERBER do struktur Nestlé Nutrition pozwoliło znacznie rozszerzyć asortyment produktowy na polskim rynku i umożliwiło zaproponowanie konsumentom bardziej kompleksowej oferty wyrobów dla niemowląt i małych dzieci. Portfolio produktów GERBER na polskim rynku – posiłki w słoikach, w tym obiadki, zupy, desery a także soki – uzupełnia dotychczasową ofertę Nestlé opartą przede wszystkim na mlekach
i kaszkach dla najmłodszych dzieci. Obecnie do rodziny marek Nestlé Nutrition należą: NAN, NESTLÉ, GERBER i BOBO FRUT.
W 2009 roku marka GERBER została po raz kolejny uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku, czego wyrazem jest otrzymany tytuł – Superbrand. To wyróżnienie przyznawane jest przez międzynarodową organizację Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach na świecie.
Źródło: Informacja prasowa
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze