Krem dla młodych matek podbija rynek kosmetyczny
JOANNA CHODUŃ • dawno temu
Krem o nazwie „Boob Tube” pierwotnie przeznaczony dla kobiet, które niedawno urodziły dziecko, podbija kobiecy rynek kosmetyczny. I bynajmniej nie jest stosowany wyłącznie przez młode matki. Po odkryciu cudownego działania ujędrniającego i nawilżającego zaczął być stosowany przez gwiazdy show-biznesu w celu ujędrnienia biustu. A ich śladem poszły inne kobiety.
Szczególnie w okresie wakacyjnym, gdy kobiety przygotowują się do wyjścia w bikini na plażę, krem zaczął masowo znikać z półek. Menedżerowie brytyjskich sklepów kosmetycznych przyznają, że zwiększony popyt zmusił ich do zamówienia podwójnych dostaw kosmetyku.
Jak ocenia założyciel firmy Mamma Mio – producenta kremu, tempo i skala popularności kosmetyku są bezprecedensowe. Preparat został stworzony dla kobiet po urodzeniu dziecka, aby poprawić jędrność, napięcie i nawilżenie ich skóry w okolicach biustu. Krem zawiera duże ilości kwasów tłuszczowych omega-3, 6 i 9, które poprawiają jędrność suchej lub wyciągniętej skóry. Kluczowym składnikiem jest również tzw. CoQ10 – przeciwutleniacz występujący w skórze młodych osób, zapobiegający utracie kolagenu.
Krem przez dłuższy czas był stosowany w renomowanych ośrodkach odnowy i spa. Jednak z czasem, gdy jego popularność rosła, zaczął być również dostępny w sklepach i przeznaczony do użytku domowego.
Źródło: Telegraph
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze