abcZdrowie.plZdrowie.pl - serwis należy do sieci serwisów o zdrowiu polecamy:

Odchudzanie dieta

dieta odchudzanie dieta tabletki na odchudzanie Lifestyle - czwartek, 23 lipiec, 2009 - 11:05 - 0 komentarzy

Diety beztłuszczowe są już niemodne. Guru odchudzania wiedzą, że odrobina tłuszczu, ale oczywiście tego dobrego, jest dobra dla organizmu. Ostatnie badania dowodzą, że uzupełnienie diety w pewne tłuszcze pozwoli zgubić wagę, szczególnie kobietom po menopauzie, i budować masę mięśniową.

Naukowcy prosili dwie grupy kobiet – otyłe i te z cukrzycą typu 2 – o łykanie kapsułek z kwasem linolowym (CLA). Jest to jeden z kwasów omega 6, który można znaleźć w określonej żywności. Obie grupy łykały osiem kapsułek kwasu codziennie przez 16 tygodni, potem zrobiły miesiąc przerwy i powróciły do niego.

  • środa, 15 lipiec, 2009 - 14:00 0 komentarzy

    Jak się okazuje L-karnityna, jako środek wyszczuplający, zamiast pomóc zrzucić zbędne kilogramy, może odpowiadać za przybranie na wadze u osób, które mają problemy z tarczycą.

    L-karnityna to amina produkowana w ludzkim organizmie przez nerki i wątrobę. Można ją znaleźć w płynach biologicznych i większości tkanek. Mięśnie zawierają 95% L-karnityny z 20g znajdujących się w ciele ludzkim. Dieta, która zawiera proteiny z mięsa, ryb, jajek, mleka, powinna zapewniać potrzebną dawkę L-karnityny. Substancja ta odgrywa główną rolę w metabolizmie kwasów tłuszczowych. Wpływa również na koenzym-A.

    czytaj dalej »
  • piątek, 3 lipiec, 2009 - 17:40 0 komentarzy

    Zlikwidowanie wystającego po ciąży brzuszka może być dość kłopotliwe. Musisz uświadomić sobie, że po 9 miesiącach ciąży twoje ciało jest w dość kiepskiej kondycji, a regeneracja sił może zająć trochę czasu – niektórzy dietetycy twierdzą, że „dojście do siebie” powinno ci zająć 9 miesięcy, czyli tyle samo czasu, przez ile traciłaś swoją kondycję i zgrabną figurę.

    9 miesięcy wydaje się bardzo długim okresem, ale pamiętaj, że nie chodzi tutaj o zwykłe odchudzanie z powodu nadwagi, więc lepiej wybij sobie z głowy drakońskie diety. Aby przyśpieszyć utratę zbędnych kilogramów, możesz stosować łagodne wspomagacze odchudzania. Pamiętaj jednak, żeby wcześniej skonsultować się z lekarzem – czy możesz je stosować na przykład w czasie karmienia piersią.

    czytaj dalej »
  • piątek, 22 maj, 2009 - 13:45 0 komentarzy

    Badania opublikowane na łamach „American Journal Of Clinical Nutrition” nie pozostawiają żadnych wątpliwości. Picie słodkich napojów gazowanych i niegazowanych nie służy szczupłej sylwetce. Wśród grupy odchudzających się osób najlepsze rezultaty uzyskały te, które piły tylko wodę.

    czytaj dalej »
  • poniedziałek, 18 maj, 2009 - 12:10 13 komentarzy

    Wszyscy już mniej więcej wiemy, jakie produkty spożywcze zawierają mniej kalorii, tłuszczy i cukrów, a dużo substancji zdrowych dla organizmu. Są one podstawą każdej właściwej diety, szczególnie przeznaczonej dla tych, którzy chcą zrzucić kilka kilogramów. Poniżej mamy kilka dodatkowych wskazówek: 10 produktów, które pozwolą szybciej osiągnąć wymarzoną linię. Warto o nich pamiętać ustalając sobie bardziej zróżnicowaną, pełnowartościową dietę.

    czytaj dalej »

Śledź medycyna24.pl na:

Logo twitterLogo flakerLogo blipLogo facebookRss logo

Bądź z nami w kontakcie

Nasi partnerzy

http://ciazabezalkoholu.pl www.krwinka.org http://fundacjaiskierka.pl http://www.zdro-vita.pl
http://www.wyhamujwpore.pl http://www.spelnionemarzenia.waw.pl

Nowinki

- 13 lp., 17:00 - 0 komentarzy

Panowie postrzegani są jako "silniejsza płeć" - tymczasem to właśnie oni powinni zwrócić zdecydowanie większą uwagę na swoje zdrowie. Naukowcy wskazują, że choć nie ma ku temu na razie uchwytnego powodu, to właśnie mężczyźni mają zwykle gorsze rokowania w chorobach nowotworowych.

Różnice nie są na szczęście duże, ale w przypadku tak groźnych chorób każda istotna statystycznie zmniejszona szansa przeżycia i wyleczenia powinna być wskazówką do baczniejszego przyglądania się swojemu zdrowiu.

Lifestyle

- 11 lp., 12:00 - 0 komentarzy

Już od kilku lat panuje moda na picie napojów "light" - ponieważ reklamowane są jako nie zawierające cukru, wiele osób sądzie, że są zdrowsze i nie zagrażają naszej sylwetce. Piją je nawet ci, którzy są na diecie i próbują schudnąć. Czy jednak rzeczywiście takie napoje są dla nas korzystne?

Amerykańscy naukowcy postanowili sprawdzić, jaki faktycznie wpływ ma picie "lightów" na organizm człowieka. Wyniki nie są zachęcające. Choć kalorii przyswajamy mniej, to jednak tyjemy - i zapadamy na choroby układu krążenia i cukrzycę.

Seks

- 27 cz., 12:00 - 0 komentarzy

W dziedzinie antykoncepcji od lat nie było już naprawdę przełomowego wynalazku. Udoskonala się obecnie stosowane metody, prowadzi się badania nad pigułkami o mniejszej zawartości hormonów - nadal jednak poruszamy się właściwie w jednym zakresie: antykoncepcji kobiecej.

Na temat "pigułki dla mężczyzn" naukowcy mówili już od lat, nie udało się jej jednak stworzyć. A raczej - nie udało się aż dotąd, bo w końcu pojawiła się realna szansa na wejście tej formy antykoncepcji na rynek.